Onze artikelen

Service en onderhoud


Service en onderhoud

Heeft u ons nodig? Wij zijn er voor u! Een defect of storing aan uw hulpmiddel komt altijd ongelegen. Het beperkt u in uw zorg en uw cliënten in bewegingsvrijheid. Om u zo snel mogelijk te helpen hebben we eenvoudige storingsformulieren ontwikkeld. Voor de meeste producten kunt u een uniek storingsformulier invullen.

Een onderhoudscontract van Lopital zorgt ervoor dat door periodieke inspectie en deskundig onderhoud uw producten in goede staat blijven en optimaal functioneren. Op deze manier doen wij er samen met u alles aan om de mobiliteit en veiligheid van uw cliënten en verzorgenden te waarborgen. Tevens zorgt het voor verbetering van de werkomstandigheden van medewerkers. Goed onderhoud verlengt bovendien de levensduur van uw producten. Een investering dus, die u snel weer terugverdient.

Wanneer u een onderhoudscontract afsluit, verzorgen onze gekwalificeerde en ervaren monteurs grondige controles. Voor elk product binnen het contract stellen we een specifiek onderhoudsprotocol op. Onderdelen worden vervangen volgens voorschrift van de fabrikant. Hierdoor wordt een groot deel van de storingen voorkomen en is een veilige werking gegarandeerd.


 

Servicecontract

Onderhoudscontracten
Het kan voorkomen dat door bepaalde omstandigheden een defect aan een product ontstaat. Meestal omdat deze producten zeer intensief gebruikt worden. Met een vernieuwd servicecontract van Lopital werkt u aan verbetering van patiëntveiligheid én werkomstandigheden van werknemers. Lees verder

Onderhoudsprotocol

Onderhoudsprotocol
Download hier onderhoudsprotocollen van onze producten. 

Sticker 2021

Logboek
Iedere patiëntentillift in de zorg moet vanaf april 2007 voorzien zijn van een logboek. Hier moet relevante informatie rondom inspectie, onderhoud, storingen en beschadigingen en vermaken in bijgehouden worden. Lopital wil u hierbij helpen Lees verder

Storingsformulier -thumb

Storingsformulieren
Storingen komen meestal plotseling en altijd ongelegen. Om u zo snel mogelijk te helpen heeft Lopital Nederland eenvoudige storingsformulieren ontwikkeld. Van de meeste producten kunt u een uniek storingsformulier invullen. Lees verder

Thumbnail Serviceportaal

Digitaal Serviceportaal
Onze prioriteit ligt bij uw hulpmiddelen. In 2015 breiden we met de introductie van het Digitale Logboek onze dienstverlening aan u verder uit. Met behulp van het Digitale Logboek wordt alle informatie over uw hulpmiddelen verzameld. Lees verder

Nieuwsbrief

Inschrijven

Volg ons
kiwa kiwa kiwa
Lopital © 2023 Lopital Nederland B.V. - Laarakkerweg 9 - 5061 JR Oisterwijk - Tel: 013 523 93 00 - info@lopital.nl